شرکت خدمات مسافرتی

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی

شرکت خدمات مسافرتی

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی

مواد غذایی کیش

مواد غذایی کیش

به دلیل جزیره بودن کیش و اینکه باید مواد غذایی از راه آبی و یا راه هوایی را طی کنند تا به جزیره برسند و خود این باعث می شود هزینه حمل و نقل این مواد به کیش بیشتر شود پس منطقی است که قیمت مواد خوراکی در حدود 10 تا 20 درصد از دیگر نقاط کشور گرانتر باشد . البته به دلیل نظارت دستگاههای  اجرایی بیشتر اجناس به قیمت روی جلد فروخته می شود و این جریان هر سال بهتر نیز می شود. البته شاید هزینه رستوران ها یا مواد غذایی از بسیاری از نقاط گران تهران و یا کشور پایین تر باشد . و همچنین قیمت غذاهای دریای نیز به طبع پایینتر از تهران می باشد.

مسکن کیش

مهمترین موضوع برای کسانی که بر هر جایی از دنیا نقل مکان می کنند تهیه مسکن می باشد این موضوع درباره کسانی که می خواهند به جزیره کیش نقل مکان کنند نیز صدق می کندکه برای تهیه مسکن مناسب در جای مناسب و اینکه اجاره کنند و یا بخرند چقدر هزینه لازم است. جالبی کیش این است که بدانید خیلی از منازل در کیش مبله می باشد و این موضوع برخلاف دیگر مناطق کشور بسیار مرسوم می باشد و اگر خانه مبله بگیرید دیگر دردسر اسباب کشی و یا هزینه خرید لوازم را ندارید . قیمت خانه یا آپارتمان در کیش نسیت به برخی شهرستانهاکمی بالاست البته برای کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند این مسئله تازگی ندارد، اما اینکه از پس هزینه ها بر بیایید کاملا مهم است پس قبل از این باید از میزان درامد خود مطمئن باشید. اما یک نکته را فراموش نکنید، حسابی در کیش بگردید و از جست‌وجو خسته نشوید. شما می‌توانید به‌راحتی با گشتن زیاد خانه‌ای را که مدنظر دارید، پیدا کنید. با دیدن اولین خانه سریع اقدام نکنید .مطمئن شوید بهتیرن خانه را با توجه به هزینه مورد نظرتان گرفته اید.اما باز هم می گویم که هزینه مسکن کمی بالاتر از هزینه متوسط مسکن در کشور می باشد.

کار و اشتغال کیش 

اگر تصمیم به زندگی در کیش دارید باید به شغل و درامدی که می توانید داشته باشید نیز توجه کنید.چه شغل دولتی و یا خصوصی شما باید قادر باشید هزینه های خود را پرداخت کنید هزینه نسبی زندگی در کیش کمی بالاتر از نقاط دیگر کشور می باشد و به همین نسبت متوسط درامد نیز کمی بیشتر است. اما بسته به نوع زندگی هر شخص و کیفیت زندگی این که چه میزان درامدی برای زندگی در کیش مناسب است متفاوت می باشد.پس قبل از نقل مکان برای زندگی در کیش باید شغل متناسب با مخارج زندگی خود را بیابید.و این موضوع را در نظر بگیرید که فقط داشتن یک شغل برای زندگی با کیفتی که شما می خواهید  مد نظرتان نباشد بلکه باید شغلتان را دوست داشته باشید وگرنه به زودی لذت زندگی در کیش را رها خواهید کرد. پس دو نکته اساسی وجود دارد اینکه شغلی داشته باشید که هم از آن لذت ببرید و هم به دخل و خرجتان بخورد.

 

وسیله نقلیه کیش

رفت آمد درون کیش بسیار راحت است زیرا نه ترافیک دارد و نه به اندازه تهران بزرگ است . یکی از جاذبه ها برای زندگی در کیش، وجود اتومیبل  های لوکس با قیمت مناسب است.  اگر به داشتن اتومبیل شخصی عادت دارید می توانید به راحتی خریداری کنید اما چند نکته را فراموش نکیند : آب‌ وهوای جزیره مرطوب است و استهلاک ماشین‌ها نسبت به شهرهای دیگر خیلی بالاست. پس انتخاب ماشین‌های کوچک و مرسوم مانند ٢٠٦ انتخاب مناسبی نخواهد بود. خیلی زودتر از آن چیزی که شما فکرش را می‌کنید، فرسوده خواهند شد. اگر هم قصد خرید را دارید، وسیله‌ای را انتخاب کنید که حداقل چند سالی برای شما کارایی داشته باشد. توجه نمایید در کیش حداکثر عمر یک خودرو نباید بیشتز از 10 سال باشد و در حال حاضر امکان استفاده از وسایل نقلیه داخل کشور در کیش وجود ندارد.. استفاده از اتومبیل های لوکس در جزیره کیش باعث شده تا خیلی ها بی خیال زندگی در شهرهای بزرگی مثل تهران کرج اصفهان شوند و برای سواری با ماشین های لوکس خارجی به کیش بیایند. شما به راحتی می توانید بدون پرداخت گمرکی در کیش ماشین بخرید. قیمت خرید خودرو  برابر است با قیمت اتومبیل در دوبی به علاوه هزینه حمل ماشین از دوبی به ایران و همچنین 5 الی 6 میلیون هزینه صدور پلاک منطقه آزاد کیش. خرید ماشین لوکس در کیش با قیمت مناسب برای شما میسر می باشد.

توصیه من به ما این است که فبل تصمیم گیری درباره زندگی در کیش از یک تور کیش استفاده کنید و دوباره تمام اطلاعات لازم را جمع آوری کنید و همه جوانب را برای زندگی در کیش بسنجید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.