شرکت خدمات مسافرتی

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی

شرکت خدمات مسافرتی

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی

گرانترین مراکز خرید کیش

گرانترین مراکز خرید کیش شرکت خدماتی:

گران‌ترین مراکز خرید کیش پردیس ۱، پردیس ۲ و مرکز خرید دامون می باشد هم مراکز تفریحی دارند و هم برای خرید مناسب می باشند.
مراکز خرید ارزان و کیفیت خوب :
اگر به دنبال اجناس ارزان هستید مراکز خریدی مانند پانیذ، ونوس و مروارید برای شما خیلی مناسب می باشند که اجناسشان هم با کیفیت و قابل اعتماد است و هم ارزان‌تر است. اگرمی خواهید اجناس خیلی ارزان بخرید در نزدیکی بازار مروارید سری به بازار لوازم چینی بزنید که اجناسشان معمولا بیشتر از ۲۰ هزار تومان نیست. ضمن اینکه بازار صفین عرب‌ها و مجتمع تجاری پارس خلیج فارس نیز اجناس بیسار ازران ارائه می دهند.

خرید لوارم برقی:
از نظر من خرید لوازم برقی در کیش اشتباه محض می باشد چون هم معمولا گرانتر از شهرهای دیگر فروخته می شود و هم جنس فیک و تقلبی در بین لوازم برقی کیش بسیار زیاد است و اگر مشکلی پیش بیاید دیگر کسی از شهر خود برای تعویض یا تعمیر وسیله خود به کیش باز نمی گردد و ممکن است حتی جنس دارای گارانتی باشد اما در شهر شما نمایندگی نداشته باشد.پس به شما توصیه میکنم اگر لوازم برقی خرید می کنید هم قیمت داشته باشید و هم جنس دارای گارانتی بخرید که در شهر خود نمایندگی دارد.

خرید شکلات و قهوه از مراکز خرید کیش :
معملا شکلات و قهوه به عنوان سوغاتی کیش می شناسند. خبر خوب اینکه قیمت شکلات و قهوه در کیش به نسبت شهرهای دیگر پایینتر است. در بیشتر مراکز خرید کیش شکلات و قهوه دارند اما کسانی که زیاد به کیش سفر می کنند می گویند که شکلات و قهوه را باید از فروشگاه‌های آرتا کیش خرید. قیمت شکلات در فروشگاه‌های آرتاکیش که در همه مراکز خرید شعبه دارد معقول‌تر و تنوع آن نیز بیشتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.